Pri kúpe dvoch a viac párov topánok je doprava ZDARMA.

Výmena / Vrátenie tovaru

Nakupovanie v internetových obchodoch môže byť niekedy neisté a nejasné. Preto sme pre vás pripravili priručku tipov a trikov na to (nájdeš tu), ako vybrať svojmu dieťaťu veľkostne správnu topánočku a ako sa nepomýliť. Aj vďaka našim radám si môžete byť v nákupe istejší a užívať si tak nákup z pohodlia svojho domova a bez stresu. Môže sa však tiež stať, že sa už zakúpený tovar rozhodnete vymeniť, vrátiť, alebo ho budete musieť reklamovať. Nižšie sa dozviete ako v takýchto prípadoch postupovať.


VÝMENA TOVARU

V prípade, že zakúpené topánky, alebo iný tovar Vášmu dieťaťu nesedia a vy by ste ich cheli vymeniť za tie správne máte možnosť urobiť tak do 14  dní od prevzatia tovaru.

Postup na výmenu tovaru:

  1. Tovar, ktorý chcem vymeniť je nepoužívaný a nepoškodený (vrátane pôvodných výplní a výstuží) v pôvodnom nepoškodenom obale 
    • tovar nesmie byť použitý (v zmysle používania v exteriéry, možné je len skúšanie doma)
    • tovar musí byť kompletný (vrátae príbalového letáku, faktpry, výstuží a pod.)
  2.  Vyplním formulár na výmenu tovaru, ktorý nájdem tu
  3.  Formulár vytlačím, osobne podpíšem a pripojím k tovaru (tovar starostlivo zabalím, aby sa počas prepravy náhodou neznehodnotil alebo nepoškodil)
  4.  Zabalený tovar spolu s formulárom posielam na adresu spoločnosti: Taf & Flaf s.r.o., Haburská 86/19, 821 01 Bratislava 
  5.  Tovar posielam doporučenie, nakoľko spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. neručí za jeho prípadnú stratu na ceste (zásielky na dobiekru nepríjmame)
  6.  Ako náhle obdržím vrátený tovar posielame Vám na Vami zadanú adresu ten správy
  7.  Kompenzujeme Vám Vaše náklady za  poštovné do výšky 2,00 € a to formou kreditu na ďalší nákup 
  8.  O celom postupe Vás budeme informovať


VRÁTENIE TOVARU

Zakúpený tovar je možné vrátiť do 14  dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. V takomto prípade je potrebné aby bol tovar zabalený v pôvodnom nepoškodenom tovare, nesmie byť používaný a ani poškodený (vrátane pôvodných výplní a výstuží).

Postup na vrátenie tovaru:

  1. Tovar, ktorý chcem vymeniť je nepoužívaný a nepoškodený (vrátane pôvodných výplní a výstuží) v pôvodnom nepoškodenom obale 
    • tovar nesmie byť použitý (v zmysle používania v exteriéry, možné je len skúšanie doma)
    • tovar musí byť kompletný (vrátae príbalového letáku, faktpry, výstuží a pod.)
  2.  Vyplním formulár na výmenu tovatu, ktorý nájdem tu
  3.  Formulár vytlačím, osobne podpíšem a pripojím k tovaru (tovar starostlivo zabalím, aby sa počas prepravy náhodou neznehodnotil alebo nepoškodil)
  4.  Zabalený tovar spolu s formulárom posielam na adresu spoločnosti: Taf & Flaf s.r.o., Haburská 86/19, 821 01 Bratislava 
  5.  Tovar posielam doporučenie, nakoľko spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. neručí za jeho prípadnú stratu na ceste (zásielky na dobiekru nepríjmame)
  6.  Ak sú vyššie kritéria splnené (nepoškodený, nenosený tovar, pod.) Vašu požiadavku príjimame a sumu za vrátený tovar zasielame na Váš bankový účet v priebehu niekoľkých dní od prijatia vrátaného   tovaru na našu adresu 
  7.  Kompenzujeme Vám Vaše náklady za  poštovné do výšky 2,00 € a to formou kreditu na ďalší nákup 
  8.  O celom postupe Vás budeme informovať


REKLAMÁCIA

Zakúpený tovar je možno reklamovať najneskôr do 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. Reklamácia tovaru sa nevzťahuje na vzniknuté vady spôsobené neodborným používaním produktu, alebo v rozpore s návodom na použitie, vrátane neodborného zásahu do produktu, spôsobené použitím neoriginálneho príslušenstva a ostatnými príčinami uvedenými na záručnom liste/návode.  

Postup na reklamáciu tovaru:

  1.  Zhotovím fotodokumentáciu tovaru, ktorý chcem reklamovať
  2.  Vyplním formulár na reklamáciu tovaru, ktorý nájdem tu:
  3.  K vyplnenému formuláru pripojím fotodokumentáciu, ktorú som zhotovil
  4.  K vyplnenému formuláru pripojím kópiu faktúry zakúpeného tovaru
  5.  Formulár vytlačím, osobne podpíšem a spolu s prílohami pripojím k reklamovanému tovaru 
  6.  Zabalený tovar spolu s formulárom posielam na adresu spoločnosti: Taf & Flaf s.r.o., Haburská 86/19, 821 01 Bratislava 
  7.  Tovar posielam doporučenie, nakoľko spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. neručí za jeho prípadnú stratu na ceste (zásielky na dobiekru nepríjmame)
  8.  Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň doručenia tovaru na vyššie spomínanú adresu spoločnosti
  9.  Spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. vybaví reklamáciu do 30 dní od uplatnenia reklamácie
  10.  Kompenzujeme Vám Vaše náklady za  poštovné do výšky 2,00 € a to formou kreditu na ďalší nákup 
  11.  O celom postupe Vás budeme informovať