Nakupovanie v internetových obchodoch môže byť niekedy neisté a nejasné. Preto sme pre vás pripravili priručku tipov a trikov na to (nájdeš tu), ako vybrať svojmu dieťaťu veľkostne správnu topánočku a ako sa nepomýliť. Aj vďaka našim radám si môžete byť v nákupe istejší a užívať si tak nákup z pohodlia svojho domova a bez stresu. Môže sa však tiež stať, že sa už zakúpený tovar rozhodnete vymeniť, vrátiť, alebo ho budete musieť reklamovať. Nižšie sa dozviete ako v takýchto prípadoch postupovať.
VÝMENA TOVARU
V prípade, že zakúpené topánky, alebo iný tovar Vášmu dieťaťu nesedia a vy by ste ich cheli vymeniť za tie správne máte možnosť urobiť tak do 14 dní od prevzatia tovaru.
Postup na výmenu tovaru:
- Tovar, ktorý chcem vymeniť je nepoužívaný a nepoškodený (vrátane pôvodných výplní a výstuží) v pôvodnom nepoškodenom obale
- tovar nesmie byť použitý (v zmysle používania v exteriéry, možné je len skúšanie doma)
- tovar musí byť kompletný (vrátae príbalového letáku, faktpry, výstuží a pod.)
- Vyplním formulár na výmenu tovatu, ktorý nájdem tu:
- Formulár vytlačím, osobne podpíšem a pripojím k tovaru (tovar starostlivo zabalím, aby sa počas prepravy náhodou neznehodnotil alebo nepoškodil)
- Zabalený tovar spolu s formulárom posielam na adresu spoločnosti: Taf & Flaf s.r.o., Haburská 86/19, 821 01 Bratislava
- Tovar posielam doporučenie, nakoľko spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. neručí za jeho prípadnú stratu na ceste (zásielky na dobiekru nepríjmame)
- Ako náhle obdržím vrátený tovar posielame Vám na Vami zadanú adresu ten správy
- Kompenzujeme Vám Vaše náklady za poštovné do výšky 2,00 € a to formou kreditu na ďalší nákup
- O celom postupe Vás budeme informovať
VRÁTENIE TOVARU
Zakúpený tovar je možné vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. V takomto prípade je potrebné aby bol tovar zabalený v pôvodnom nepoškodenom tovare, nesmie byť používaný a ani poškodený (vrátane pôvodných výplní a výstuží).
Postup na vrátenie tovaru:
- Tovar, ktorý chcem vymeniť je nepoužívaný a nepoškodený (vrátane pôvodných výplní a výstuží) v pôvodnom nepoškodenom obale
- tovar nesmie byť použitý (v zmysle používania v exteriéry, možné je len skúšanie doma)
- tovar musí byť kompletný (vrátae príbalového letáku, faktpry, výstuží a pod.)
- Vyplním formulár na výmenu tovatu, ktorý nájdem tu:
- Formulár vytlačím, osobne podpíšem a pripojím k tovaru (tovar starostlivo zabalím, aby sa počas prepravy náhodou neznehodnotil alebo nepoškodil)
- Zabalený tovar spolu s formulárom posielam na adresu spoločnosti: Taf & Flaf s.r.o., Haburská 86/19, 821 01 Bratislava
- Tovar posielam doporučenie, nakoľko spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. neručí za jeho prípadnú stratu na ceste (zásielky na dobiekru nepríjmame)
- Ak sú vyššie kritéria splnené (nepoškodený, nenosený tovar, pod.) Vašu požiadavku príjimame a sumu za vrátený tovar zasielame na Váš bankový účet v priebehu niekoľkých dní od prijatia vrátaného tovaru na našu adresu
- Kompenzujeme Vám Vaše náklady za poštovné do výšky 2,00 € a to formou kreditu na ďalší nákup
- O celom postupe Vás budeme informovať
REKLAMÁCIA
Zakúpený tovar je možno reklamovať najneskôr do 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. Reklamácia tovaru sa nevzťahuje na vzniknuté vady spôsobené neodborným používaním produktu, alebo v rozpore s návodom na použitie, vrátane neodborného zásahu do produktu, spôsobené použitím neoriginálneho príslušenstva a ostatnými príčinami uvedenými na záručnom liste/návode.
Postup na reklamáciu tovaru:
- Zhotovím fotodokumentáciu tovaru, ktorý chcem reklamovať
- Vyplním formulár na reklamáciu tovaru, ktorý nájdem tu:
- K vyplnenému formuláru pripojím fotodokumentáciu, ktorú som zhotovil
- K vyplnenému formuláru pripojím kópiu faktúry zakúpeného tovaru
- Formulár vytlačím, osobne podpíšem a spolu s prílohami pripojím k reklamovanému tovaru
- Zabalený tovar spolu s formulárom posielam na adresu spoločnosti: Taf & Flaf s.r.o., Haburská 86/19, 821 01 Bratislava
- Tovar posielam doporučenie, nakoľko spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. neručí za jeho prípadnú stratu na ceste (zásielky na dobiekru nepríjmame)
- Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň doručenia tovaru na vyššie spomínanú adresu spoločnosti
- Spoločnosť Taf & Flaf s.r.o. vybaví reklamáciu do 30 dní od uplatnenia reklamácie
- Kompenzujeme Vám Vaše náklady za poštovné do výšky 2,00 € a to formou kreditu na ďalší nákup
- O celom postupe Vás budeme informovať